Minkälainen on hyvä asiakastyytyväisyyslomake?

asiakaskyselylomake

Lomake alkaa yleensä viattomasti: ensimmäisellä sivulla lämmitellään kysymyksellä, joka voi olla esimerkiksi olenko mies vai nainen. ”Tämähän on helppoa”, ajattelen ja valitsen seuraava sivu. Monesti tässä vaiheessa latautuu ruutuun radiopainikkeiden armada. ”Kuinka tärkeänä koen seuraavat asiat, 1=ei lainkaan tärkeä..” lukee yleensä sivun ylälaidassa. Hammasta purren saan eriteltyä mielessäni asiakaspalvelijan ystävällisyyden, asiantuntijuuden ja nopeuden tärkeyden mielessäni. Lopulta painan ”seuraava sivu” -painiketta. Tämä on yleensä virhe. Seuraavalla sivulla on, jos mahdollista, vielä enemmän radiopainikkeita ja pyydetään arvioimaan kyseisen yrityksen onnistumista em. asioissa. Seuraavassa videossa esitetään asiakastyytyväisyyslomakkeen tekemiseen liittyvät vinkit


 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s