Millaista on hyvä asiakaspalvelu?

"CUSTOMER SERVICE" Tag Cloud (information help support hotline)Suomalaiset osaavat jo vaatia palvelua, mutta osaavatko he käyttäytyä asiakaspalvelutilanteessa?  Tehtyjen tutkimusten mukaan hyvään asiakaspalveluun kuuluu seuraavat asiat:

  • huomioi asiakas
  • hymyilee
  • palvelee tasapuolisesti
  • tarjoaa apua (ei hengitä niskaan)
  • tervehtii
  • palvelee
  • suvaitsevainen
  • järjestelmällinen
  • myönteinen suhtautuminen
  • asiantuntevaa asiakaspalvelua
  • on kohtelias (3-4 kertaa tämä ominaisuus/hm)
  • kokemus
  • määrätietoinen
  • ammattitaitoinen
  • osaa kuunnella
  • kaikki huomioonottava
  • puhuu/asiallinen
  • asiakaskeskeinen
  • huomioi kaikki
  • palvelunhaluinen
  • myönteinen suhtautuminen
  • sosiaalinen
  • tasa-arvoinen
  • rehellinen
  • määrätietoinen
  • hyvät käytöstavat
  • huoliteltu olemus

Entäs millaista on sinun mielestäsi hyvä asiakaspalvelu? Voit kertoa myös meille kokemuksistasi.

 

Lisäätietoa hyvästä asiakaspalvelusta

 

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s